Freja
Kvalitet, service og engagerede medarbejdere – hvordan gør de hos Freja?
Det er vigtigt, at du ved, hvem du har med at gøre, når du overlader din forsendelse til Freja, der startede som et rigtigt Skive-firma.
Og det er et Skive-firma, der blev meget succesrigt.
I et dynamisk samspil mellem kunder, medarbejdere og højt specialiserede systemer leverer Freja skræddersyede, fleksible og produktive transportløsninger til lands, til vands og i luften.
De engagerede medarbejdere tænker innovativt og sætter stor pris på både kunder og forretningspartnere, som tør stille krav, der udfordrer Frejas medarbejdere.
De vil gerne skabe et miljø, hvor folk har det godt, og hvor både medarbejdere, kunder og forretningspartnere kan lide at være, så de alle kan blive en del af Frejas succeshistorie.
Hos Freja ønsker medarbejdere og ledelse at være den mest fleksible og alsidige leverandør af logistikløsninger og transporter i de lande, hvor Frejas medarbejderskare er aktive.
Høj troværdighed og fleksible og effektive IT-, transport- og logistikløsninger er årsagen til, at Freja skaber vækst ikke alene for virksomheden, men også for kunder og forretningspartnere.
Kvalitet, ærlighed og troværdighed har været retningslinjer siden Frejas start, og medarbejderne betragtes som de vigtigste aktiver. I kontakten med kunder, kollegaer og samarbejdspartnere husker de hos Freja altid på virksomhedens grundlæggende værdier:
Fleksibilitet, resultatorientering, engagement, just in time, ansvar, nærvær, innovation og troværdighed.