Itino
For mange, der kommer i kontakt med IT-virksomheden Itino, vil det store plus være, at løsningerne ikke alene er gode.
Du bliver også sparet for smarte sælgere, der smider om sig med indforståede begreber og sælger dig en dyr løsning, du alligevel aldrig kommer til at få brug for eller at forstå.
Hos Itino forstår medarbejderne, at IT-udfordringer er komplekse, og det er årsagen til, at der i virksomheden ikke er plads til store armbevægelser:
”Vi møder dig i øjenhøjde og præsenterer gennemsigtige løsninger, du kan forstå,” lyder det fra Itino.
Blandt de mulige løsninger, hjælp til at undgå ødelæggende virus og manglende, kritiske opdateringer af Windows, Acrobat Reader og Adobe Flash. Noget, der faktisk dagligt kræver vedligeholdelse for at kunne fungere optimalt.
Når det hele heldigvis svinger, når der er nok at lave og travlheden holder alle på benene – hvem tænker så på at sikre backup? Det kan Itino hjælpe med, og de medvirker også gerne til at sørge for, at alle IT-data og systemer er sikret korrekt.
For medarbejderne hos Itino er hver kunde unik, og de anser forståelsen for den forretning, som en kunde driver, for at være helt essentiel.
Hos Itino ved de, at budgetter og IT-sikkerhed skal hænge sammen, så de vil aldrig præsentere dig for løsninger, du ikke behøver – eller bedt om. Som de siger hos Itino:
”Vi lytter og løser dine udfordringer helt på dine egne præmisser.”
Itino er lokalt forankret, så der er aldrig en større kunde, der er vigtigere end dig.
Det forpligter at rende på hinanden i det lokale supermarked eller på tanken, og derfor kan man som kunde altid regne med, at Itino prioriterer dig.